lördag 26 november 2011

Uppdrag

Oj då. Vad duktig jag har varit på att uppdatera bloggen då.. :D
Ja ja, så kan det vara ibland, jag har ju inte så himla många läsare. Inga som jag egentligen vet om.
Så kom igen. Ett uppdrag.
Beskriv er själva i kommentarerna, anonymt så ska jag lista ut vem DU är. Sedan får ni svara och så får ni reda på hur många rätt jag fick.. okej?
Men kom igen då.

Ikväll ska jag se på fina Brolle.


Glada, klämkäcka Linda.



Uppspacklade Charlotte..


och några till..

De kan ni se här.... Här alltså.

5 kommentarer:

  1. Gör de enkelt : Grönvit !

    SvaraRadera
  2. Du kommer nog gissa vem jag är ganska lätt. Men skriver jag nåt svårt kommer du nog inte på det eftersom vi inte har träffats så många ggr. :)

    Okej... Gotlänning bosatt i Kumla. Är förlovad med en Örebroare du känner. :)

    SvaraRadera
  3. Tror nog att du vet: en tant i sina möjligen bästa år. En som inte är så pedantiskt lagd och som med största lätthet skulle avstå från allt julpynt om det bara gick för sig.Tomteterror gillas icke.
    Avskyr intill döden särskrivningar men älskar att leka med ord och ordvändningar.
    Odlar tomater och chili.

    SvaraRadera
  4. Krångligt att kommentera på din blogg :/ Jag får trycka som en galning och joxa. Därför skriver jag sällan kommentarer, tyvärr!
    Jag brukar snappa! Lagom snurrig, men ändå kontrollmänniska. Å tokälskar dej <3

    SvaraRadera
  5. C-mupp som tror de flesta om gott och kan bli störd av för mycket prat på jobbet ;)

    SvaraRadera